%^RED%^Brutália Klánrendszere%^RESET%^
Ha elég tapasztaltak és rátermettek vagytok, néhányan összeállva
saját %^BOLD%^RED%^klán%^RESET%^ alapítására is lehetőség nyílik. A klánotok létrehozásához
a következő %^BOLD%^kritériumoknak%^RESET%^ kell megfelelnetek:
%^MAGENTA%^I%^RESET%^. Klán alapításához 50 millió arany szükséges.
%^MAGENTA%^II%^RESET%^. Legalabb 5 alapító tagnak lennie kell. (Wizardok és tesztkarakterek
nem lehetnek sem alapítók, sem későbbi tagok!)
Minimum egy 10es rangú és 4 másik tag szükséges az
alapításhoz.
%^MAGENTA%^III%^RESET%^. Mivel csak tapasztalt játékosok alapíthatnak klánt, így az alapító
vezető tagoknak minimum 1 remortosoknak kell lenniük.
%^MAGENTA%^IV%^RESET%^. Klán neve. Amennyiben lehetséges, Fantasy jellegű nevet adjatok!
A Fantasy világába nem illő klánnév nem zárja ki a klán
megalalkulását, amennyiben az megfelelően kidolgozott
és minden kriteriumnak megfelel. Természetesen Brutália
határain belül maradva.
%^MAGENTA%^V%^RESET%^. Klán előtörténete. Ide tartozik a klán megalakulásának története,
az alapítók megnevezése, stb.
%^MAGENTA%^VI%^RESET%^. A klán feladatainak és céljainak megfogalmazása. Mivel minden klán
valamilyen célt tűz ki maga elé, - melynek elérésére való
törekvés összekovácsolja a klán tagjait - így ezt sem árt
megfelelően megfogalmazni.
%^MAGENTA%^VII%^RESET%^. Jól kidolgozott klánrangok. 10 klánrangot alkossatok, döntsétek el,
hogy a tagfelvétel, előléptetés, lefokozás milyen rangra,
milyen rangtól működjön.
Ha mindez megvan, részt kell venniük az alapító tagoknak egy
kb. 4 fordulós, wiz által vezetett küldetéssorozaton, melynek keretében
Fantasy jellegű feladatokat kell megoldani. A küldetések a klán
jellegéhez és céljaihoz igazodnak.
A küldetések nem klán-szelektáló jellegűek, csupán a felkészültséget,
a rátermettséget és a tapasztalatot hivatottak vizsgálni.
Ennek értelmében minden klán, amely megfelel a fenti kritériumoknak
megalapulhat. Viszont ha a klánotok nem működőképes, értem itt, hogy
nem lép be senki, vagy beindul, de valamiért mindeki elhagyja, ez a
klán törlését vonhatja maga után!
A küldetéssorozat teljesítése után megalapulhat saját klánotok,
melyben Ti döntitek el, hogy ki milyen rangot kapjon, kit vesztek fel
és kit nem, kirúgás, tagfelvétel milyen minimum rangtól működjön, stb.
A klán életének irányítása, fejlődése és erősödése vagy bukása is a Ti
kezetekbe kerül. Ha netán rosszul választotok vezetőt, nem megfelelő
személy vagy személyek irányítják, a probléma megoldása is Rátok vár,
wizardok semmiképp sem avatkoznak a klán ügyes-bajos dolgaiba!
10es rangra (azaz klánvezetőre) előléptethet 10es rangú és le is fokozhat,
így jól gondoljátok meg, hogy kit neveztek ki a vezetők körébe.
Mivel mindenki szabad akaratából lép be egy klánba, ennek megfelelően
akkor hagyja el, amikor akarja.
Az így megalakult klán kap egy klánhallt, melynek leírását az alapító
tagok készítik el. Hogy a klánhall hova nyíljon, az előtörténet határozza
meg, de %^BOLD%^klán épületek építésére a városok kereskedő negyedében és
főterének közelében már nem sikerül helyet találni!%^RESET%^
A további klántárgyak és szobák meghatározott összegbe kerülnek!
(pl. klánvisszatérés tekercs, klánbolt, stb.)
Ha mindez még nem rettentett el a klánalapítás ötletétől, akkor mielőtt
felveszed a kapcsolatot a klánwizardokkal, olvasd el a klánalapítás
technikai részleteiről szóló dokumentációnkat is (terjedelme miatt a
súgóban nem, csak a honlapon érheted el, a közvetlen link:
http://www.rovidzar.hu/~pavel/brutalia/html/clans/klanalapitas.txt)!